Brengen en halen

Brengen

De school opent elke ochtend om 8.30 uur de deuren. Alle leerlingen kunnen vanaf die tijd naar binnen. Ouders van kinderen mogen hun kinderen naar de klas brengen. Omdat om 8.45 uur de lessen beginnen, moeten alle ouders op dat tijdstip het schoolgebouw verlaten hebben.

Halen

Op maandag dinsdag, donderdag en vrijdag kunnen de kinderen van groep 1/2 om 14.40 uur opgehaald worden. En de kinderen van 3 t/m 8 om 14.45 uur.
Op woensdag kunnen de kinderen van groep 1/2 om 12.25 uur opgehaald worden. En de kinderen van 3 t/m 8 om 12.30 uur.

Gebruik fietsenstalling

Alle kinderen mogen met de fiets naar school komen. De schuur is helaas niet groot genoeg van de fietsen van alle kinderen. De grotere fietsen kunnen ook in de rekken op het plein geplaatst worden.